...vi gick nästan till lagerhaus...

Var med Nina och Molly i måndags.
hon ringde å frågade om jag ville följa med å äta kinamat... å jag som älskar kinamat sa ju knappast nej ;)

så hon kom och hämtade mig efter att ha kört vilse en stund haha :-P
 
vi åt länge och det var så gott. Molly älskade räkchipsen men inte den andra maten..såg ut som om hon klöktes å fick tårar i ögonen - det var inte hennes favoritmat med andra ord.
 
sen pratade nina om att hon ville till lagerhaus, men vi tog en tur på baronen fösrt. där köpte jag lite smycken på gina-rean.
 
sen skulle vi köra bort till lagerhaus...
 
körde femton varv genom stan för att hitta den parkering som ligger närmast lagerhaus för att hon ville slippa gå så långt...
när vi väl har hittat en så säger hon "kan vi inte åka till ikea istället? "
 
man bara bet ihop och sa "mmm"
 
å hon bara skrattade.
 så det blev en tur till Ikea istället =) köpte lite blommor ner till Svennes hus, blev rätt bra.
 
sis å ja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0