hej! igen!

hur har ni det i sommarvärmen?

själv har jag det bara gott, e i mitten på min semester. jobbet börjar igen den 14 aug, så ska passa på att njuta så mycket som möjligt nu.
 
det har hänt massor sen jag sist skrev något här så får ta å skriva lite om det senare.
 
nu sitter jag hemma hos mamma å bill å väntar på att linus (lillebror) ska spela färdigt nån match på datorn så vi kan åka ner å bada lite!
sen i eftermiddag blir det go-mat - grillning! :)
 
igår var jag, zombie, emely och hennes son victor i dinosarieparken i smedby! skriver mer om detta när jag kommer hem, har även en del bilder därifrån jag tänkte lägga upp!
 
 
 
i morgon ska jag på min kompis bröllop - jag ska vara vittne =) spännande!!!!
 
 
nä nu ska jag fortsätta vänta på linus genom att ta en kopp kaffe å sätta mig ute å läsa i min bok "femtio nyanser av honom" .... om ni vågar så tycker jag att ni ska läsa den! den e jätte bra.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0