jobbat och tränat!

Nu har jag jobba mina två nätter och e ledig i fyra dagar (istället för tre).
det ska bli jääte skönt! jobbar på söndag sen ledig tre dagar igen! najs!
 
nu sitter jag och njuter av en god frukost.
efter jobbet åkte jag direkt till gymmet.
cross trainer i 20 min, bröst och mag övningar och avslutade med löpning på bandet i ca 4km på ca 30 minuter. (ska bli bättre tid på det)
 
så nu e jag sådär härligt seg i trött i kroppen.
skönt att träna diekt efter jobbet, jag trodde det skulle vara jobbigare, så detta ska bli till en bra vana! =)
 
funderar på om jag ska ta å vila en liten stund nu eller inte, kanske bara en stund på soffan framför en bra film.
får se...
 
have a nice day!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0