Frukost, piercing, biltittande!

Varit med Annie på stan idag!
Efter en lång och god frukost på Holmgrens så gick vi en runda på stan sen gick vi bort till Mikaela på Dynamite. =)
 
Där köpte jag en ny töjning till örat - ett lila "horn", och så gjorde jag denna:
 
 
en liten ring i "läpp-strängen". Smiley heter det! ;)
lite dumt kanske men behövde lite smärta...var ett tag sen sist.
 
fick som vanligt ett skrattanfall när jag låg där inne med nålen i munnen :P
men det var Annies fel..hahaha! =)
kändes ju lite måste jag ändå erkänna men inte så jätte farligt.
nu känns det bara klumpigt men ska ha en tunna ring där sen när det läkt klart. (hoppas det läker fort, hon sa att det brukar göra det)
 
Efter det åkte vi bort till smålandsmotor å kollade på lite nya bilar.
både annie och jag vill byta bil nu.
fanns en hel del jag skulle kunna tänka mig :P
Opel Astra var en fin bil, fanns tre st där inne jag fastnade lite för.
 
och så hade dom två st camaro...oj oj oj vad fina dom var men något dyra :P
men man kan ju få titta å drömma lite!
 
 
Nu har jag precis kommit in från en lång runda med Zombie och funderar på om jag ska laga mat nu eller vänta en stund till..får se.
börjar bli lite snurrig i huvudet nu känner jag, jag har jobbat inatt å hann inte sova nått när jag kom hem idag, men jag fick sova på jobbet så de e inte nån fara men som sagt, lite snurrig å seg/trött börjar jag nog bli.
 
slappa ett tag låter som en bra idé!
 
på återseénde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0