Tidig Julklapp =)

Igår fick jag detta av S :
 
 
jag var tvungen att öppna det igår...å jag e ju inte den som e den så jag öppnade gladeligen
och det innehöll denna:
 
 
en Tassimo kaffemaskin!! en vit å fin precis vad jag ville ha!
Tack tack tack! <3<3<3
 
provade att göra cappuchino (stavning?!) igår å det var jätte gott!
 
 
och så ficka jag 24 paket av Emely igår med! (adventskalendern)
å ett paket hade lossnat å jag hittade inte vilket nummer den skulle sitta fast på, på kalendern så jag öppnade det med...så jag inte tappar bort det paketet ;)
 
 
 
Idag är det städning och ev. julpyntning som står på schemat.
ha de bra! =)

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Vad snäll han är!!

FUSKIS, du hittar alla möjliga anledningar för att öppna för tidigt! :P

2012-11-29 @ 13:30:35
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0