En solig och bra dag!!

Promenaden i morse var på 5km i elljusspåret på värsnäs!
jätte skönt var det, och varmt. =)

ska förhoppningsvis ut i morgon på morgonen igen om vädret tillåter. detta ska bli till en vana. =)

efter värsnäs åkte vi hem å duschade sen var vi i stan, käkade frukost, å shoppade lite. ;)
jag köpte tre par nya sommar skor! hade presentkort på skopunkten jag tyckte jag kunde använda så det blev billigt å bra då man åxå för det billigaste paret på köpet! perfekt!!!!



sen när jag kom hem gick jag och zombie å mötte mikaela, å sen kom pappa å då satte vi igång grillen!
mmmm vad gott det var med grillat =) nom nom.




sen till efterrätt skulle jag bjuda på detta:



kan ni gissa vad det är?!

nu börjar jag bli lite trött så det blir nog tidigt i säng ikväll. ska ut på sista kvällspromenaden först, om zombie orkar gå...haha...han e jätte trött =P

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Åh, vilka underbara skor!! Jag måste med köpa skor där snart. :D

2012-05-29 @ 10:36:45
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0