update!

har haft en mycket bra helg! (ja jag skriver om det lite  sent..men så blir det ibland)

i fredags var det filmkväll med Annie, sen skulle min lillebror ha kommit till mig å spelat xbox på kvällen men han kom inte... sur på honom =P

i lördags var jag på strippen med Coffe, Cazzy å hennes pojkvän.
jätte kul var det. fint väder, massa race och en hel del fina bilar!!!
jag hade kameran med mig men den låg i bilen hela dagen av någon anledning.....synd att jag glömde bort den.

i söndags kom zombie hem igen!!!!!! =D 
å så var jag ute hos mamma och bill en runda.
pontus, jag och zombie var ute och åkte med Helga en runda.
Vi åkte bla ner till ekenäs där zombie badade =)
tror han tyckte det var skönt faktiskt, men hans bollar tyckte inte det, dom blev lila och krympte ihop.. stackarna. =P




änsålänge har denna veckan bara bestått av jobb. men nu e jag iaf ledig tills på lördag. skönt!
imorgon blir det nog lite träning med annie å på fredag ska jag till nybro.
först träffa pappa på stan sen till mormor å morfar för mormor fyller år! då blir det smörgåstårta!!!! å den är jätte god så man äter alldeles för mycket.. ;)

jaja, nu har  jag å Z varit ute på en långpromenad så nu är vi sådär lagom trötta! skönt.
ska väl parkera rumpan i soffan nu tänkte jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0