nu så!

Nu funkar mitt internet igen! =) Bill var här i söndags och hjälpte mig!!! =D tack tack.

så...
i fredags var jag o zombie i nybro på marknad med pappa och mikaela.
köpte ingenting. typ första gången jag inte köper nått eller ens vill ha något från en marknad.
där sparade jag dom pengarna till ullared istället! =)

efter marknaden så åkte vi hem till pappa å åt lite mat och gick en långrunda i skogen. jätte skönt var det!
en mycket bra fredag med andra ord! =)

nästa marknad ska jag hålla utkik efter sånt här:



vattenpärlor man kan plantera med is tället för jord! =)
jätte fint ju!
mamma och bill har sådana här och det blev jätte snyggt när dom hade planterat sina blommor!
lite avis! ska med skaffa sånt!

Här finns en hemsida får dessa pärlor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0