hej alla goa å glada!

nu har jag tagit helg!! =)
äntligen en hel helg jag e ledig! händer inte allt för ofta.

å fint väder ska det bli med, så härligt.

får se vad som händer i morgon om jag ska till strippen i Emmaboda eller inte.

nu har pappa och Mikaela precis varit här en liten stund...dom kom precis när jag hade stigit ur sängen...kl halv ett.. =P såg ut som en ur höna eller nått... men det bjuder jag på ;)

nu ska jag ta och käka lite tror jag, börjar bli dags för det!

ha en trevlig helg!




"ingen plockar en maskros å ger åt en vän..."

Kommentarer
Postat av: Bill

Det är ju borgholms cruising med bilutställning m.m. i morgon lördag 19 maj oxå..

=0)

2012-05-18 @ 21:02:06
URL: http://www.billshemsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0