ger mig själv en klapp på axeln!

asså mitt internet lever fortfarande sitt egna lilla liv.
jag blir lite galen på det ibland.

tänkte ringa Bill men det behövde jag inte denna gången.
fixade det själv!! wiho! =)
vet inte redigt vad jag gjorde men det kom igång iaf....får se hur länge det håller bara =P
och jag fick bara ett litet utbrott!


idag har jag varit uppe redan kl åtta...det ni.
har tvättid idag. lika kul som alltid, det tråkigaste är att lägga/hänga in allt i garderoben igen... =P

sen i em kommer nog husse och hämtar zombie.. =/ då blir det tyst och tomt här...

jaja bla bla bla, nu måste jag ta de där tråkiga med tvätten igen.

hej så länge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0