Drinkar och skratt!!!

Hade en jätte bra kväll igår.

Först gjorde vi smörgås tårta och alla röror blev jätte goda!

gjorde en mini smörgås tårta å provsmakade...mycket gott!



sen kom ju bella på att vi kanske skulle ta en liten drink sen blev det två sen lbev det tre...
åxå mycket gott!!
drack bla strawberry daiquiri ala bella! oj oj vad gott det var!

mmmm! =)

sen gick vi hem till mig å lämnade zombie sen vidare in mot stan där vi mötte upp Klintan på olearys!

å det var såå kul! massa skratt blev det!

bella å jag köpte varsin strawberry...den var god fast den som bella gjorde hemma smakade mer jordgubb å var mer somrig!! =)

träffade kusin billy med å snackade en stund det var kul! =)

efter olearys gick bella jag å klint till corner där jag å bella käkade...så gott det gick ;)
lite svårt med en klintan som sitter å psykar å trackar...hahahahahaha! men kul var det!

tack tack!




idag har jag inte gjort ett skit..bara sovit...ska jobba inatt, hoppas den natten går fort.

nu ska jag sätta mig en stund framför tvn!
ha en bra lördag alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0