Underbar dag igår!!

Träffade mormor och morfar å fikade vid coop.
hade jätte trevligt!!!

efter det tog vi oss en tur till spritan! ;)

efter det hämtade jag Zombie!!! gullegrisen!!
sen åkte vi hem å lämnade lite grejer sen gick vi direkt till stan å köpte skilda världar!!!
det tar lite tid att gå in till stan när man går med zombie...gå några steg, kissa, gå lite till, nosa på nån kissefläck i 2 minuter å sedan kissa på den...gå lite till o.s.v. =P

sen när vi kom hem igen så ringde coffe att jag kunde få låna hans systers mobil till jag kan få en ny...
så då åkte vi till dom direkt å satt en stund där.
trevligt!
så nu har jag med en iPhone... ;)
tack till coffe å felizia!!! =D



Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Åh neeeeeej, iphone nörd! :(



:P

2012-03-05 @ 09:48:17
URL: http://www.emssan.blogspot.com
Postat av: Lindha

mmm de sä jag med =P



saknar min gamla ANDROID telefon...fattar ju inte Iphone... =/

2012-03-08 @ 01:27:08
URL: http://zombiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0