Sjuk

jaha, då var jag sjuk igen. hur kul är det då på en skala??

idag har jag varit lika gnällig och eländig som en riktigt förkyld man. mycket jobbigt, å självklart så hade jag tvättid idag med å jag måste tvätta...som tur e så var det inte jätte mycket denna gången, så det har gått rätt snabbt.
samtidigt, eller mellan tvättvarven så har jag kollat på den gröna milen. en av mina absoluta favorit filmer.
gråter alltid en skvätt när jag tittar på den. Alltid.

jaja nu ska jag värma mig i duschen resten av kvällen!

men bjuder på två bilder av min sötis först! =)






Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Alltså fan vad söt han är!!!! <3



Krya på dig gumman!



KRAM!

2012-03-22 @ 09:58:32
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0