stanregnbrödparty!

hade som sagt tvättid igår...efter den cyklade jag in till stan och mötte upp Bella! =)
sen traskade vi omkring ett bra tag. sen åkte vi ut till hansa en stund.

kom hem igen lagom till regnet. =P
bara att se glad ut och gå ut med Zombie, blev inte så lång runda dock..zombie vägrade att gå så fick nästan dra i honom hela tiden.

efter regn promenaden så bestämde jag mig för att baka lite.
det blev typ kärleksmums (på mitt vis utan recept, och med nersmälta tryffel bitar i + nutellakräm)
och så gjorde jag två solros bröd!
jätte gott blev det!



nu har jag nästan precis kommit hem från bolaget där jag har handlat lite gott gott! ;)
ikväll blir det party!! taggad!!! =)
nu ska jag leta fram kläder jag ska ha ikväll, sen in i duschen å efter det ska jag nog ta en liten grogg!

trevlig lördag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0