Snart är den min!!

VArit med Bella på stan idag.
åt en sallad uppe på baronen Café nilsson - jätte gott!
där ska jag helt klart äta flera gånger! rekommenderas.

efter det gick vi till phonehouse där bella tittade på mobiltelefoner...

å jag får snart med byta telefon!
ville ju ha en sony experia S eftersom att jag saknar min experia jätte mycket...
men jag tror inte jag vill ha den längre...

sen ville jag ha iPhone 4S, men den vill jag inte heller ha längre å typ AllA har den nu...

så...

jag vill ha denna :




blev totalt förälskad i den när bella visade den. =)
nu e det bara till att vänta till slutet av månaden, då e det dags!

Längtar!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: B

Var Verit med Bella på stan ????

2012-06-05 @ 10:23:04
Postat av: B

=0)

2012-06-06 @ 08:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0