semester!

Nu har jag äntligen semester i 4 och en halv vecka.
så skönt!!!!!

idag har jag varit hos mormor och morfar. de blev jätte glada när jag kom, jag hade inte ringt innan så det blev en liten överraskning =)
åt sill å potatis, jordgubbar å grädde !! precis som man ska idag!

sen åkte jag hem till pappa, han och mikaela var hundvakt medans jag var hos mormor å morfar, och det hade gått bra.


nu sitter jag å Z hos Pontus, vi har precis ätit lite grillat, fick en del mat av mormor så nu e vi mätta och glada, så nu funderar vi på vad vi ska göra...
helst skulle jag vilja åka hem å gosa ner mig i soffan å titta på skräckfilm, men tror inte det kommer hända.. =P
det e ju så tråkigt väder ju...som alltid på midsommar så egentligen är jag inte förvånad...

jaja nu ska jag vara lite social igen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0