rubrik

Precis kommit in från en promenad med Zombie och Bella!
kul att slippa gå ensam hela tiden =)

inte hänt så mycket på sista tiden..
haft mina två jobb-nätter så nu e jag ledig igen tills på söndag kväll.
skönt.
i morgon har jag äntligen fått tvättid till kl 14 sen efter det får vi se vad som händer.

på lördag e det ladies night på The Sign inne i stan så dit ska jag med bella och hannaa!!!!!!
ska bli jätte kul.

* Välkomstdrink
* Goodiebags till de 50 första tjejerna!
Rabatter på nagelförlängningar och mkt annat smått och gott!
* Vill du blir fotad och skaffa dig några snygga bilder till ditt portfolio så finns det möjlighet till det!'
* Självklart ska ni får mingla runt med våra härliga mingelvärdar denna heta kväll! Det kommer bjudas på söta   tilltugg!
* Det kommer lottas ut vinster under kvällens gång.
* På plats har vi även style och skönhets rådgivning!
Samt mkt annat smått och gått under kvällens gång!


måste komma bland de första 50!!! ;)

nu ska jag se om jag har fått varmvattnet tillbaka så jag kan ta en dusch, sen blir det väl nån film å sen sängen!

Hannaa, Jag, Bella
feb. 2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0