Nyårshelgen!

Har varit nere hos syrran (nina) hela nyårshelgen!
Det var jag, nina, sibban (hennes kille) och Pontus!

haft det jätte trevligt!

på nyårsafton red Nina och jag ut en runda och det var så roligt. var ett tag sen jag red nu men det gick hur fint som helst.
Ninja (hästen jag red) var jätte snäll och var så försiktig! =)

Ninja:


Nina red på Flyleaf:



sen senare på kvällen åkte vi till nån bonnefest...inte så kul enligt mig.
det var fullt av bönder/volvo raggare i åldrarna 18-23?!
hugedamig...å det var såå skitigt så jag fick rysningar i hela kropen.
En ful j*vla tjej försökte sno min jacka, hon hade tagit fel på min och hennes egna för vi hade såå lika jackor...jag har en svart kappa och hon har en lila dunjacka, hrmm såå jätte lika. - BITCH.

Det var kul vid tolvslaget iaf, tur det! =) massa raketer..som det ska vara.



Nyårsdagen red nina och jag ut igen.
red vilse i skogen och det blev bara mörkare och mörkare.
å vi skrämde upp varandra med spökhistorier och pratade om hur man skulle reagera om det helt plötsligt skulle hoppa fram nått djur... rätt otäckt med ändå pirrigt i magen...
vi red å red å red å hoppades hela tiden att vi skulle komma ut till nån väg efter varje kurva...
tillslut kom vi äntligen ut till vägen och vi (nina) kunde luska ut vart vi var nånstans.
När vi kom hem och tittade på klockan hade vi varit ute i lite mer än två timmar!!!



Senare på kvällen när jag hade kört hem så körde nina samma väg som vi ridit och kollade hur lång den var.....den var 11.5 km lång. Inte nån liten runda.

Vill åka ner och rida igen, det var så härligt, å såna mysiga ridvägar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0