Hemsk mardröm.

För 2 nätter sedan hade jag värsta mardrömmen om Zombie.

Coffe skulle hämta honom hos mig, och Z låg i min säng så jag skulle gå och hämta honom.
När jag kommer in i sovrummet så möts jag av att det är blod i hela sängen och Z flämtar å gnyr.
han har ett stort skärsår i ljumsken å det pulserar ut blod utan stopp.
jag får panik å skriker på coffe att han ska ringa vetrinären, samtidigt som jag försöker få stopp på blödningen.

men inget hjälper.
Z börjar rycka för att han håller på att dö.
coffe säger att vi ska ge upp för att han redan e död men jag ger mig inte.

sveper in Z i ett täcke å springer med honom ut till bilen å kör fort som attan till vetrinären.


sen vaknar jag...
Zombie ligger fint å sött brevid mig i sängen, snarkar och lever.
Jag "slänger mig på honom och dörjar pussa och krama honom.!!! älskade hund.

fy vilken hemsk dröm.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0