Easytone

Gick in till stan med Zompan idag, i mina nya easytones...!
ska man känna nått efter att ha gått i sådana skor?! jag gör det iaf inte...

va inne på kalmarhem och frågade hur det går med min tapetsering, å då sa han att jag ska kontakta hagbloms för att det är dom som har hand om det.
så jag får väl göra det imorgon då. han inne på kalmarhem tyckte åxå det var länge jag har fått vänta för dom ska tydligen ringa upp mig å det har dom inte gjort.
jaja, prata med dom imorgon då.

har en del nya filmer som jag köpt med!
så nu har jag att göra i några dagar framöver...14st nya e det! =P man får passa på när det är billigt ju! =)


nu ska jag ut med zombie en runda sen in i duschen sen koka te sen sätta på en ny bra film sen krypa upp i fotöljen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0