bil med dragkrok+snöre och silver tejp+pulka= Kul!

Pontus har varit hos mig i 2 dagar nu.
han har varit snäll och hjälpt mig med att hämta hem en ny garderob och han hjälpte mig och Emely idag att flyttstäda gamla lägenheten.

men de bästa av allt e att vi har åkt pulka bakom bilen. =D
asså det e så roligt!
det var jag och Annie och pontus! å en del andra med på ikea-parkeringen som hade roligt!

man åker av igen å igen men roligt e det iaf.
känner mig lite mörbultad =P

som tur var kom inte pappa blå iaf. duktiga dom är! ;) haha!

så här såg pulkorna ut efter vi hade åkt en hel kväll:



Vi tejpade med silvertejp innan för att det skulle bli bättre glid och att pulkorna skulle få lite längre livstid.
dom slits/skrapas ju sönder på nolltid annars. =P

oj oj oj vad kul det var!
de e den enda gången jag tycker det e kul med snö! å är man tolka efter häst då med! ;)
fast bil e roligare! =D
hoppas vi kan göra det nån mera gång snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0