Hon har en räv bakom örat!!!!!!

här har det inte hänt så mycket på sista tiden...
ber om ursäkt för det.

har varit mycket rörigt å struligt på sista tiden med gamla lägenheten å massa annat.

vill inte dra upp allt om det här...men men!


nu ska jag börja blogga igen för det har hänt en del roliga saker åxå! =)
bl.a. så har jag blivit sambo! =) med Emely!
hihi!

hon bor hos mig nu när hon jobbar på mitt jobb, hon bor i karlskrona annars men e ju jobbigt å pendla så då bor hon hos snälla mig! =)

hon och jag var hos mamma i onsdags, för Emely skulle gadda sig! hon fick ett presentkort av mig på en gadd så nu har hon fått den!




å jag fick åxå göra en! =D

jag har en räv bakom örat!



hihi! pappa...det e bara en sån där fejktatuering! en gnuggis!!! vi kan väl låtsas det iallafall!! ;) hihi

Kommentarer
Postat av: Bill

Naaaääää , det är ju ingen gnuggis, det är ju en riktig tatuering, häftigt med en räv bakom öat....

2012-02-14 @ 07:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0