Godmorgon!!!

Läget denna underbara måndag??

själv har jag kommit hem från en lugn och fin jobbnatt!! =)

ikväll ska jag till Table 20 med jobbet, det ska bli gott och trevligt!
imon på min lediga dag har vi natt möte på jobbet och på onsdag på min lediga dag har vi personalmöte på jobbet...känns sådär kul men det får ju gå.

och på torsdag och fredag så kommer hagbloms äntligen och tapeserar om i vardagsrummet!!!!!! =) yej!!

å sen e det bara några dagar kvar tills jag bli sugosex! (26) .... börjar bli gammal.. höhö!! =P


nä nu ska man väl göra sig redo att ta tag i denna trevliga måndag, emely har bestämt att vi ska ta en shopping runda sen! =) får väl se om man hittar något!

have a nice day!! =)

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Jättelängesen jag var här och snokade ju!!! Men nu är jag uppdaterad!!! :P

2012-02-13 @ 21:38:09
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0