Var tvungen å prova...

det där med att äta keso...det kommer jag aldrig mer att göra.

blev lite sugen på keso härom kvällen, så jag köpte med mig det till jobbet å tänkte jag skulle smaska i mig det mitt i natten när jag brukar bli sådär små sugen på nått gott.

synd att jag inte köpte nått annat som backup om jag inte skulle tycka om keson...(var keso med nötter och frukt)
det var mycket synd, för jag klarade äta ca 3 teskedar innan det vände i munnen å kom ut igen.
hugedamej, det går bara inte att få ner!
å vad är det för nått egentligen?! =/

usch.

ville bara säga det!

Kommentarer
Postat av: Nina

skojar du!!? Det är ju skitgott=)

Svar: näää...bläää! hua. det går ju inte äta.
Lindha

2012-08-31 @ 22:39:30
URL: http://Quina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0