Bil!!!

Har fått låna Annies bil nu tills nästa lördag!! så härligt! =)

så igår körde jag hem till mamma å bill en runda!
sen på eftermiddagen kom S-E och hämtade mig...jag skulle hjälpa honom med hans vedpanna.
så vi åkte ner till hans hus och grejade ett bra tag.
hämta traktor, byta från skopa till gafflar, sen hem, å lyfta in pannan i förrådet.
gick jätte bra, bättre än förväntat. vi var så duktiga!

när vi skulle lämna tillbaka traktorn ville jag åka på gafflarna...men det fick jag inte :P tråkigt...

när vi var klara åkte vi å köpte glass mitt i natten typ...


nu har jag precis stigit upp...var inte riktigt meningen att sova länge idag, det bara blev så.

undrar vad man ska hitta på idag då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0