zombie,zombie,zombie....*suck*

Var ute med honom i "skogen" nyss...hade honom lös å kastade pinne, sen får han syn på en kanin JÄVEL å springer efter den som ett skott. Panik! jag springer efter å skriker å ser i huvudet att han säkert kommer springa långt å bli påkörd eller nått... men han stannar när han fattar att han inte hinner ifatt kaninJÄVELN.
En arg,orolig å skakig matte ryter till å han lägger sig å säger förlåt.

Sen kom en super söt boxer som heter Bobo! =) å vi släppte dom tillsammans. gick bra i 3minuter sen gick det inte längre...zombie fick spelet =(
kanske var för att han var uppjagad efter kaninjakten... det var synd annars hade båda zombie å jag fått en ny kompis....



skrev detta på facebook å så kommenterar Bella (som iblande e hundvakt åt Zombie)

"jag har märkt senaste tiden att Zombie börjat markera mot andra hundar :( han ska alltid visa sig störst så vågar inte släppa han med nya hundar längre :("

Varför har han blivit sån?
Kunde ju släppa honom med vem som helst förut...

dumma...

Men jag älskar honom såhääääääääääääääääääääääääääääääär mycket iallafall! ;)



Kommentarer
Postat av: Jennyh

åh vad sööt :)

2012-04-03 @ 22:52:30
URL: http://www.jennyh.se
Postat av: Emely Tuväng

Trist!! :(

Saknar er!

2012-04-04 @ 13:00:05
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0