Tjej partaj!

grillade igår med bella å sabina!
fasen så god mat bella gör, lite avis e jag allt!

sen blev det en liten tjejfest, jag,bella 1, bella 2 och sabina! =)

körde nått roligt dricka spel med en kortlek, det var kul!
fick besök av Coffe och Henke en snabbis, dom fick bara komma om dom antingen hade klänning på sig eller var nakna...vilket tror ni dom valde? Inget... =P haha fuskisar!

senare på kvällen/natten ringde vi in min lillebror så fick han köra oss några var i stan..
och självklart stannade vi på den berömda fjortisparkeringen! ;)
efter det åkte vi in till bistro å skulle gå på toaletten...gick ju skit bra =P jag halkade på golvet å föll rakt i golvet, med röven först...haha, det såg nog jäkligt roligt ut.
efter det så var bellorna hungriga så vi gick till café corner å satt där en stund...

sen hände lite annat! =P men det tänker jag inte skriva om här...
men jag sov inte hemma iaf! ;)

kul var det hela kvällen/natten iaf!! =D


Idag e jag sådär lagom seg å härlig. gött!
å jag har bästaste zombie här med å gosa med! =)

ikväll kommer syrran å hennes kille hit å ska kolla på film! trevligt! ;)

nu ska jag lägga mig brevid zompan i sängen å mysa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0