Städat heela dagen.

Medarbetar samtalet gick jätte bra. =)
vi satt i 2 och en halv timma å pratade, fick en chock när jag tittade på klockan.. =P
kanske kommer trivas bättre på jobbet nu, å de e ju bra.

å tisdags åkte pontus hem, tomt det blev...
åkte en runda till mormor å morfar å fikade lite. =)
sen smsade emely att de var träning vid sju, så jag åkte å hämtade henne så vi körde ett aqua-pass (vattengympa).
efter det åkte vi hem till henne å käkade å kollade på film! mkt trevligt.

idag har jag varit duktig å storstädat å rensat ut massa onödigt skit som ligger å samlar damm!
det var faktiskt roligt å städa idag ;)

funderar på å baka lite, som jag sen kan lägga i frysen å ta fram om det kommer nån på besök! =)

sen så ska jag...... spela xbox såklart! haha

have a nice night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0