(nu e det reklam)

så alltså...

på kvällen igår när jag kom hem skulle jag försöka söka ny lägenhet, men det gick inte... =/

stod att mitt "Nuvarande kontrakt har gällt för kort tid."
å jag bara, vad f***n. jag har ju bott här sen juli -06!!!!!!

så jag gick in till dom idag å skulle fråga vad problemet var..
och problemet var att Coffe flyttade ut, så nu står det att jag bott här sen -10.

då blev jag arg. det ska ju inte ha någon betydelse att han flyttade, jag bor ju ändå kvar.

men dom skulle försöka fixa det, så ringer dom INTE till mig imorgon så står jag uppsatt på lägenheten jag vill ha, men RINGER dom så e det problem...å då blir jag arg.

så jag hoppas att dom inte ringer!!

nu har programmet börjat igen så... hejsvejs! =)

Kommentarer
Postat av: B

har dom ringt än ?

2011-09-28 @ 09:46:42
Postat av: Coffe

Tänk om de glömmer ringa?

2011-09-30 @ 00:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0