Mycket rolig helg!

I fredags var jag å Pontus på fest hos Klintan å Bella ute i smedby!
jätte kul var det!
Fick se både Coffe å Pontus i klänning, dom var såå söta ;)
JättE rolig kväll var det!

igår var jag å annie på loppis...vi sålde grejer, tjänade typ bara 350 men e väl bättre än inget.
hade 350 kr som låg å dammade! =P
Pappa kom förbi en sväng när vi stod där å Emely åxå!

efter loppisen åkte jag pontus emely å annie direkt till kina resturangen vid stationen å vräkte i oss mat...eller var det bara jag som vräkte i mig mat?! =P
sen åkte vi till media markt å där köpte jag en sån här rolig sak:

=D

såhäR står det i bruksanvisningen...



... inget som saknas??? =P

efter vi varit där åkte jag å köpte två spel på gamestop!
call of duty och crackdown! så nu har jag dom två å condemmed 1 å 2! =)

sen åkte vi allihop hem till Emely å fikade!
å där hittade Pontus nått roligt :



å sen åkte vi hem å jag spelade xbox halva natten.


Nu ska jag väl hoppa in i duschen å sen...ja vad tror ni det blir sen?
jo XBOX SPELANDE!! wohoo! =D


Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

åh, va roligt det var å gott med kina mat. jag tycker så mycket om dig!!!! kram kram!

2011-09-04 @ 21:24:31
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0