God eftermiddag!

steg upp för tjugo minuter sen typ. å det får jag göra eftersom att jag har jobbat, å ska jobba inatt igen!

Men imon e det fredag och jag har blivit ut bjuden till smedby till Bella på tjej/grillkväll!
funderar på om jag ska köra eller dricka.
vill ju komma hem sen på kvällen/natten så det inte blir som förra gången...var lite struligt med skjuts då! men men det löser sig väl alltid!

nu ska jag väl ta å äta lite, inte ätit nått sen kl tolv igår natt så magen kurrar liiiite nu kan jag säga.
eller ja, lite å lite, det låter som andra världskriget och det känns som att magen snart hoppar ur min kropp och tar mat själv...ja så hungrig är den just nu.

Jag och Bella på min födelsedag för ca 1 och ett halvt år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0