Feeeest ikväll!

Det blir stark-dricka för mig ikväll!
Vaknade förut av att Bella skickade till mig: du ska dricka i kväll :D , du SKA dricka ikväll :D

å ja ba... okej då! =P haha! =)

så nu måste jag till systemet å se om jag hittar nått gott å inte för starkt. haha
jag känner mig för gammal för å dricka ibland, jag orkar inte med att...å att sen vara bakis i mon lockar ju inte direkt heller.

men man kan väl dricka lugnt, problemet e ju att man inte tänker på det just när man dricker. =P

ja det blir nog bra med det! nu ska jag vakna till liv, å göra mig iordning, har värsta kalasmorgonruffset i håret för tillfället och ja e svart under ögonen för att jag inte orkade torka bort mascaran innan jag la mig i morse...

dusch å ny make up... Ja tack! ;)


have a nice day folks!!

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Ha det super roligt och skit i bakfyllan.. det får man ta då när man vaknar! :D Kram!!<3

2011-09-16 @ 14:04:51
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0