sooooova!

Hemkommen från stan...
det var jobbigt å gå hela vägen, inte för att de e långt utan man e typ rädd att nån ska hoppa på en eller nått...
tända eld på mei eller nått annat sånt, de e ju tydligen kalmariter bra på?!

men jag kom hem hel å fin!
nu ska jag väl slänga på en film om jag orkar, fast jag kommer ju däcka så fort jag lägger mig på kudden........
eller kanske inte, känns som jag åker karusell varje gång jag blundar så vi får väl se hur det går att sova.

trevligt har jag haft iaf förutom när den äckliga gubben ( 50+) skulle tafsa på mig fast jag sa att jag har "pojkvän".
drygt j*vla äckel. men emely räddade mig! det tackar jag för! =)

vet inte redigt vad jag har skrivit men det får va som de ä för jag orkar inte läsa igenom allt... =P

så natti på er !

hoppas jag kommer upp om nårra timmar....

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Hoho, tackar för en trevlig födelsedagskväll! :)

Ses imorgon!

2011-10-23 @ 21:06:01
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0