kalas!

God morgon!, god middag!

nu ska jag göra mig iordning för att åka och köpa present till morfar som fyller år idag. svårt att hitta på nått ju...

sen ska jag hem till mormor och morfar och äta smörgås tårta, å den e såå god!! =)



Får se om jag hinner blogga mer nu under helgen.
ska gadda mig hos mamma i morgon å det tar nog halva dagen, sen ska jag bara hem å byta om och sen gå till emely som fyller 25..då e det feeeest!!! =D
på söndag e jag troligtvis bakis och ska åka på dop.. då måste jag ta bussen ut till mamma så jag kan åka med dom till dopet.

jaja det e min helg det, nu måste jag skynda mig lite här, =)

ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

WOHO! :D

2011-10-21 @ 21:27:51
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0