För sju år sedan...

För sju år sedan hände något otroligt roligt!
För sju år sedan förändrades mitt liv lite.

För sju år sedan tog/fick jag mitt körkort.
det var en helt underbar känsla, å jag minns det så väl.

Bill (styvpappa) skulle hämta mig när jag hade kört upp, han visste inte då hur det hade gått och jag skulle försöka se så ledsen ut som möjligt för att lura honom att jag hade kuggat igen (det var mitt andra försök).

Men, det gick bara inte att se ledsen ut, han såg direkt på mig att jag hade lyckats.


Å tänk att det redan gått sju år sedan jag satt där å var nervös å skulle köra upp...
ibland känns det som om det bara var för ett år sedan. kan ju vara både positivt och negativt =P

Kommentarer
Postat av: Bill

Häftigt... du har haft tittk-kort i SJU ÅR, !!!!!!!!!!!!!

2011-10-19 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0