dock-parad, spökhus och kroppkakor!

Jag, Linus och Zombie åkte över till öland igår kväll.
först mötte vi upp Martina och Annie i mörby å tittade på dockparaden..(hmm, va det nått att vänta på egentligen? =P)

sen köpte vi lite marknadsgodis och åkte till arontorp å gick i spökhuset.
Linus var dock för rädd så han väntade utanför med martina medans jag å annie gick. haha.
jätte kul var det för annie blev jätte rädd å då blev jag åxå jätte rädd.  =D

efter vi blivit skrämda så åkte vi till My´s blommor (typ) och åt goda kroppkakor. linus gillar varken kroppisar eller raggmunkar å det var det dom bjud på så han tog en chokladboll istället.


det var en mycket trevlig kväll tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0