Vill ni veta nått äckligt?!

okej...
vatt på bio nu ju, (såg twilight, å den var bra! nu ska man bara vänta ett år på nästa)

å sen skulle jag köra hem..
å typ vid jenny skolan så fick jag värsta snorlobban i munnen, å jag kunde inte spotta ut den i bilen direkt så den fick åka med hela vägen till min parkering där jag äntligen fick spotta ut den...å då hade den växt en hel del...!!!

detta hade jag skrivit på facebook...
dessa kommentarer har jag fått:
* Emely: Äckel potta

* Nina: Ååååh vidrig!!!

* Annie: Lindha för fan sånt vill man inte veta, du kan ju tänka dig hur jag reagera på sånt här.. Tack for en jätte rolig trevlig kväll;) Kram

* Jenny: hahahah du äger så fett Lindha!!! andra skriver hur underbart deras patetiska små liv är.. men du skriver sanningen .. de du verkligen gör:) GO LINDA =) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0