Här är Svaren från frågestunden!

Från Martina:
Först vill jag bara säga att du har en jätte söt hund!

Och nu till in fråga: kan du inte lägga ut recepten på de smoothies du brukar dricka?

Kan du inte göra din lista igen? Det var intressant och roligt att läsa.

Kram Martina

Svar: Tack! =)
Ja visst kan jag göra det! det kommer dock kanske dröja till nästa vecka eftersom att jag e upptagen med flytten under helgen och kanske inte har möjlighet till att blogga.

Ja, jag har faktiskt funderat på att göra en lista igen!
kommer efter nyår! ;)



Från Anna:
Vart handlar du dina kläder/skor oftast?
Favoritmat?


Svar: Skor handlar jag nästan alltid på skopunkten, där är det ju alltid ta 3 och betala för 2. Perfekt för en skogalen människa som mig.
Kläderna e väldigt olika vart jag handlar dom men oftast blir det på NewYorker, Gina,Cubus eller H&M.
Favorit mat är kina mat! och min kycklinggryta med kokosmjölk i. nam nam!


Från Bill:
Brukar du prrutta ofta när du badar ??? det blir ju bubbelbad då !!!! =0)


Svar: Nej det brukar jag inte. Men jag har gjort det nån gång måste jag väl erkänna då. haha =P



Från Emely:

* Varför i hela friden har du så många skor? VARFÖR?

* Hur många gånger av 5 brukar du somna i badet?

* Hur många gånger per dag brukar du FISA?

* Vilken butik i Kalmar gillar du allra mest?

* Ska du ha utflyttningsfest?

* Vilken sorts trosor är din favorit? Typ hipster, vanliga, string osv.

* Petar du dig i näsan offentligt?

Svar: * Ja du, det var en bra fråga...För att jag Älskar skor.Måste ha massa att kunna välja mellan.
Måste ha många ifall nått par går sönder eller nått. =P Måste ha skor som passar tilla alla mina kläder!

* jag brukar somna 3 av 5 gånger när jag badar. det är bara för att jag kollar på film samtidigt.

* Tror jag fiser en gång per dag...eller nej, jag fiser faktiskt inte varje dag.

* Jag gillar nog mest new yorker och TGR mest.

* Nej jag ska inte ha utflyttningsfest men jag ska ha en (hoppas jag) stor inflyttningsfest. =)

* Boxertrosor från Björn Borg eller Fran Dandy. As sköna!!!

* Nej det tror jag inte...men jag brukar klia mig utanför näsan.


Det var de frågor jag hade fått! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0