stöttat barncancerfonden!

Var hemma hos pappa igår och firade han födelsedag, lite försent men men!
Fick bl.a. ett duschmunstycke som skiftar färg, röd å grön å blå, beroende på värmen på vattnet!

e sån vill jag med ha. ska köpa de när jag har flyttat!


på tal om flytt, nu har jag köpt 10 st banankartonger! å alla gick in i min bil, det trodde jag inte först! men jag å mikaela pusslade rätt bra så alla fick plats! ;)
5kr st kostade dom å pengarna går direkt till barncancerfonden! mycket bra tycker jag!



Nä nu måste jag sätta igång å städa lite här hemma, så gått det går här i flytt kaoset.
ska få gäster i em.
5 av mina jobbarkompisar ska komma hit å #förfesta" innan vi ska gå å bowla, sen efter det så blir det säkert utgång!

skoj skoj! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0