still sick.. =(

var nyss på apoteket..fasen vad jobbigt det var.
ena sekunden svettas jag som attan å nästa fryser jag.
men nu har jag riktiga halstabletter och hostmedicin iaf.

var även inne på 3 butiken och skulle fråga lite om mitt abonnemang, varför det är så dyrt fast jag inte ska behöva betala mer än 399.
så jag pratade med en kille där inne.
gick ju inte så bra...först pratade vi om vilka tilläggstjänster jag hade osv och sen bytte han helt spår och började fråga vilket bredband jag använde i nuläget och om jag inte ville ha deras istället för "bara" 99:- i månaden.
sa att jag inte var intresserad och då blev han väl lite sur, sen sa han att jag kunde ringa 3kundtjänst istället och fråga om mitt ab.
så där fick jag ingen hjälp. =(

det kunde han väl sagt från början då att jag skulle ringa kundtjänst?!??!
hmm...pengakåt provitionsnisse! ha, där fick han!! ;)


nu ska jag väl göra lite mat...får ju krydda den som attans om jag ska känna nån smak överhuvudtaget.
e så sjukt tråkigt å äta när man e sjuk! höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0