Spökhotell!

Emely å jag funderar på om vi ska ta in på ett hotell nån natt!
Å då vill vi åka till stenkullen värdshus!!! =)

(vi körde förbi det när vi körde upp till sthlm)

där har "Det Okända" från 4+ varit och spelat in.
finns säkert spöken där skulle jag tro, å jag vill åxå märka av, känna eller se nått spöke!
det skulle var coolt!

men jag vet inte om jag skulle våga sova där när man väl e där, jag tror ju starkt på att det finns spöken och är jätte lätt skrämd... =P

här e ett klipp från hotellet när dom spelade in:



Jag hoppas att vi ska kunna åka dit nån natt å "sova" där! =)

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Ja, det hade varit så spännande och roligt!!!!

2011-11-01 @ 23:16:39
URL: http://www.emssan.blogspot.com
Postat av: Bill

Ska ni ta in på hotell så rekomenderar jag Hotell Mollberg i Helsingborg.. vi har sovit där , perfet och nära till färjan till helsingör.

2011-11-03 @ 09:55:12
URL: http://www.billshemsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0