packa, packa å packa...

Har packat ner halva köket i eftermiddag.
det är en del grejer man har asså.
trodde inte det skulle gå åt så mycket kartonger där men det kommer det visst att göra!

till helgen flyttar emely hit, vet inte redigt vilken dag ännu.
fasen vad snabbt tiden har gått. på gott och ont!! ;)

nu sitter jag här framför datorn och kollar på filmen "dygnkåt och hur helig som helst! med Mia Skäringer, mycket bra är den, och till det så smaskas och smuttas det på detta:



haha det e ju alldeles för tidigt med glögg men jag känner mig lite tokig idag så det e helt okej att dricka glögg då.

å så e den spetsad med cognac!! fast det e hemligt! ;)


Vet ni förresten att det e kladdkakans dag idag?!
jag tänkte faktiskt baka en kladdkaka idag...
men har inte orkat göra det än, så vi får se om det blir någon.
dagen e ju inte slut än...

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får säkert höra det ofta men jag tycker att din blogg är rent av fantastisk. Du har alltid intressanta inlägg och din personlighet är så färgstark. Keep up the good work!

Hoppas du får en trevlig dag<3

xoxo

Mia

2011-11-10 @ 02:17:44
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0