host host... å lite gnäll.

Nu är jag helt trött och öm i hela kroppen.

var ju tvungen å köra gärnet här hemma å i förrådet så emely kommer få plats...värst ser det ut i köket men det tar jag imorgon.
orkar inte mera nu.

hostmedicinen var ganska god men den hjälpte inte så mycket tyvärr...
Mikaela (lill syrran) har lurat mig...eller det har hon väl inte egentligen men jag säger de ändå för då blir det roligar...

såå...Mikaela har lurat mig. hon sa att strepsils ingefära (halstabletter) var goda...men det var dom IntE.
men dom hjälper lite iaf trort att dom smakar bläsch... hugedamej.

nu ska jag spraya näsan full med nässpray, lägga mig i sängen å lyssna på grannens j*vla musik som han startade precis. trodde det skulle kunna få vara tyst nån kväll för engångsskull men IckE.
jaja, jag kör in mina hörluar långt in i öronen å lyssnar på Harry potter!

ja jag gör faktiskt det, sover jätte gott då!
hoppas bara jag slipper svettas som jag gjorde inatt.
fick allvarligt byta lakan 2 gånger, så nu måste jag tvätta imon.

jaja nu har jag väl gnällt fördigt för denna gången å går å lägger mig.

kl 21:55 på en ledig fredag! heja mig!! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0