hejsan!

Har inte hunnit blogga på nårra dagar...
massa packande, å jag har typ överansträngt kroppen så jag har fått feber igen och blir hemma från jobbet inatt...
känns ju inte speciellt kul precis.

har inte tid att vara mer sjuk nu, e ju flytt om 2 dagar och tio timmar, då blir jag säkert sjuk eller sjukare igen när man ska springa ut å in i värmen å bära tynga lådor... illa...
de e synd om mig.
ska bli skönt när allt är klart!

nu ska jag lägga mig i ett varmt bad tänkte jag och sen sova...
kanske slå in lite julklappar med! alltid roligt! =)

Kommentarer
Postat av: Emely Tuväng

Ska bada också! :D Hoppas du har en bra dag (natt menade jag) på jobbet

2011-11-29 @ 19:52:25
URL: http://www.emssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0