borgholms crusing!

Funderade på om jag igår skulle åka till emmaboda-strippen.
men velade för mycket...lite sur på mig själv att jag inte åkte dit...men men.
fast lite tur e det nog att jag inte åkte dit, var en person där som jag inte vill träffa men som ville träffa mig. lite jobbigt.

men som sagt så åkte jag inte dit, jag åkte hem till mamma å bill å åkte med dom å tre andra till manne å lotta å grillade. där var typ halva "raggargänget". mycket trevligt. sen bar det iväg mot borgholm - med en massa stop.
stannade många långa gånger på vägen upp till b-holm, å när vi väl kom fram så var det såååå mycket folk att man nästan inte kunde köra.
en heldel massa bilar, snygga bilar! =)










blev en trevlig kväll!

Update:
bra låt jag hörde igår! fast versionen jag hörde i bilen är bättre än denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0