Ogillar

Jag hatar när folk kallar sina föräldrar för päron. Jag hatar när man spolar och det kommer vatten på toalettsitsen.

Jag hatar när man endast får ”ok” som svar på ett sms. Jag hatar ketchup i glasflaskor.

Jag hatar vikt påläggsskinka. Jag hatar när man tagit på sig läppglans och det blåser så att håret fastnar.

Jag hatar människor som ger sina djur för mycket mat och tror att de är snälla. Jag hatar när man går på bio och någon alltid drar skämtet ”det var den filmen” när ridån går ner för att gå upp igen mellan reklamen och filmen.

Jag hatar folk som tror att de hjälper världen genom att klicka på saker på Facebook. Jag hatar människor som inte kan bjuda på sig själva.

Jag hatar uttrycket ”då gick vi”.  Jag hatar ordet ”lagom”.

Jag hatar snåla människor.  Jag hatar att det alltid börjar regna när folk kysser varandra i filmer.

 

Ja, jag har knyckt detta från

egoinasblogg, men jag håller med

henne på dessa grejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0