bra och dåligt

Bra:
Filmen var jätte bra, helt underbar! ni måste verkligen se den.!!


Dåligt:
Mår verkligen piss just nu. Började lite när jag hämtade upp Annie.
fick jätte ont i magen å svettades.
på bion blev det ännu värre...minsta lilla rörelse var jobbig.
men det gick ju, spydde inte rakt ut som jag flera gånger trodde jag skulle göra...

väl hemma känner jag hur jag verkligen måste kräkas men det kommer ju inget...
sorry för denna info...men men ...

Nu tänkte jag kolla klart på Big B å sen lägga mig.
tänkte ta ett varmt bad men orkar fan inte det..fast det hade varit grymt skönt just nu.

hoppas jag blir bättre tills i morgon för då ska jag ju jobba...hrmmm

nu säger jag  over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0