Sola på kvällen, Går det?!

Var med Annie i Borgholm igår ju, vi skulle på marknaden...
problemet var bara att det inte var nån marknad...
så vi fick strosa runt i de vanliga affärerna istället, men det gick ju det med!
åt på resturang,pizza, mycket gott var det.

efter det åkte vi ner till Färjestaden å gick runt lite på köpstan.
köpte mig ett par riktigt snygga jeansleggings för 59:-
sen åkte vi till Frasses å köpte glass som vi åt på "trappen" vid vattnet!
och där tyckte annie att vi skulle ha vattenkrig!! blött å kul var det..å jag vann!! nästan.
Annie fuskade ju, hon tog min mobil som skydd så jag inte skulle kunna stänka på henne...fegisen! haha!




Sen körde jag hem henne å innan hon gick ur bilen så pratade vi om när vi kunde ses nästa gång, skulle vara skönt å åka å bada å sola nån dag.

Annie: - Ja vi får väl se nån kväll när vi kan sola. =P

ja man kanske kan sola på kvällen! ;) hmm! =)



Senare på kvällen var jag en stund hos Emely.
hon hade rensat både i garderoben och i filmhyllan så jag fick med mig en hel del därifrån!
Perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0