Röda ben...

Idag var jag å badade med nina, sibbe, kim å linus.
21 grader stod det att det skulle vara, men det måste bara ha varit för att solen sken på den å att den flöt precis uppe vid vatten ytan (temometern asså)...
för det var iskallt.
blev dock lite varmare efter det sjätte doppet... höhö.
men det var ändå skönt!

efter det åkte jag hem till mamma å solade mig varm igen och åt grillat! gött!
har varit en helt okej dag, inte ett moln på himlen å bara fläktat lite skönt!
toppen!


i mon e det tvätt på morgonen sen blir det borgholm med Annie (marknad) å sen ska jag lämna in bilen för att få bromsrören fixade! full fart alltså som vanligt! kul!


nu ska jag svalka mig med ett bad innan läggdags.
har ett par fina röda underben som gör lite ont, dom gillar tydligen inte att få för mycket sol på dig...hrmm! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0