Mormor choklad?!

Var med Annie idag på morgonen när hon gaddade sig.
ville ha sitt namn på handleden. (som man kan läsa både åt hennes håll och åt "vårt" håll).
blev jätte snyggt. 10 minuter sen var han klar!

efter det åkte vi till maxi och handlade å jag blev så sugen på choklad...stod länge å väl innan jag bestämt mig, annie tyckte jag skulle köpa den nya marabuon med kokos å banan?! men det ville jag inte...inte om det e torkade banan bitar i..fyanamej...
så jag köpte denna:



när vi kom fram till kassan skrattde hon åt å sa att "vad e det här för jäkla mormor choklad?!"

hon tycker alltså att jag e för ung för den...men jag blev sugen på just den. å mormor choklad eller inte, jag gillar den iaf! =)


nu ska jag käka lite mat, chili con carne, sen ikväll/natt blir det jobb igen. 
baj baj.! =)

Kommentarer
Postat av: HannaA

Håööer med Annie! MORMORS CHOKLAD! Den är dessutom äcklig =)

2011-06-09 @ 20:36:23
URL: http://minanteckning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0